Jennulih

Tankar kring bloggning

Hehe, börjar mitt inlägg med en rubrik som man skulle kunna ha på ett essäprov/uppsatsprov i studenten sen om det kommer en sådan uppgift ;) Haha, har varit för mycket i skolan eller så har vi skrivit för mycket uppsatser... :P
Men jag funderar på att börja blogga igen.. (Hahah, allt förutom att läsa på prov är intressantare då man egentligen MÅSTE läsa..) Meeen vem läser här då? Jo, ingen! Så då skulle jag kunna uppdatera här för mig själv :3
 
Jag, som alla andra säkert, funderar och tänker på att börja träna nu. Ha det som nyårslöfte att komma i bra form och kunna gå i bikini på sommaren utan att känna sig ''fet och ful''.. ;)
Jag och en kompis sa ''NÄSTA SOMMAR!!'' då vi kollade på bikinis i butikerna i somras ;) Och nu är det bäst att göra någonting åt den saken, annars blir man besviken... För nu är det ju snaaart (okej, ett ½ år ännu men men) sommar igen! Så denna vår blir tuff men det är nog säkert värt det! :D
 
Kommer att uppdatera om min träning; vad jag gör, framsteg, löpningstider? & sträckor?, träningsprogram (ska göra nytt var 6:e vecka så det blir lite variation, i och med det att vi byter schema i skolan var 6:e vecka ;))
De kommer att bestå av styrketräning (mage, rygg och ben) och konditionsträning (löpning & ridning) Känner på mig att vi kommer att rida ganska mycket denna våren eftersom vi ska rida yrkesprov; hoppa bana och rida ett dressyrprogram. Och ännu säkert terrängprovet...
 
Kan nog även uppdatera om min vardag men det är nu inte så intressant så vi fokuserar mera på träningen! :)
 
//Jennuli
(ganska bildlöst kommer det att vara... Förutom någon vacker paintbild med mitt träningsschema på ;))
Skrivet 17.12-13
Publicerat 11.4-14
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: