Jennulih

Helloo :)

Hihi, denna sommar kommer att bli den hästigaste i hela mitt liv, för den som ville veta ;) :D Denna sommar kommer jag att ha 12 dejourdagar i Juli = stallet + att jag får ha Totte som min sommarhäst = att jag får fara till skolan och rida fast alla dagar om jag så vill :D Glad eller vad? ;D :D Har varit och ridit i lördags, igår och idag. Imorgon och på onsdag ska jag vara hemma så han får ha någon vilodag också :)
 
I lördags var han jättebraa. Galopperade framåt utan att jag behövde driva på honom hela tiden :)
Söndagen var han likadan :D Men då hann vi inte rida så länge eftersom det började ösregna, så vi fick lite bråttom in ;)
Idag måsta jag driva på honom hela tiden.. Om han skulle ha fått bestämma själv skulle han ha lämnat kvar i hagen ;) Hehe, så jag tycker att han förtjänar några vilodagar nu, eftersom blir det 4 dagar i rad sen mot veckoslutet :) Blir kanske en terrängtur en av dagarna :D Jee :D
 
Vad gör ni för skoj då? ;)
 
//JEnnULi (känner på mig att jag kanske kommer att ha något att blogga om i sommar.. Hmm..? ;))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: