Jennulih

Training :)

Hej på er!
 
Jag är ganska happy just nu för träningen är igång igen! Idag har jag egentligen vilodag men är såå sugen på att dra iväg och pressa mig själv lite ;) Köpte 5 kokosbollar från matsalen i skolan idag så därför måste jag ut... ;D Förstår mig inte på folk som kan motstå allt nami nami.. MMM, jag ÄLSKAR kokosbollar..
 
Var till simhallen i tisdags och simmade sammanlagt 1km, stolt människa här hej! Alltså ja for 50m, liten paus, 50m liten paus, 50m, liten paus o.s.v. Mitt mål var 200m haha ;)
 
Igår kväll var jag ute på en liten kvällsrunda. 4km blev det då :) Idag är jag sugen på min 7km runda men vet inte om jag orkar eftersom jag brukar springa 3 dagar i rad sen måste jag ha paus en dag. Och idag blir det 4:e dagen i rad...

Jaja, nog om det, vilket långt inlägg jag fick ihop :O
 
 
Haha, sääkert jag idag ;)
 
Kaaanske mer uppdatering efteråt så vi får se vad det blev 3,5 eller 7km ;)
 
Byee //Jennulih
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Fnati <3
skriven :

japp, här äter jag choklad och inte alls känner mig fet, *host*

Svar: Hehe ;)
everydaysims.blogg.se

2 Meps
skriven :

JAG SÅG DIG DÅ VAR UTE OCH SPRANG I ONSDAGS!

Svar: WOHOO, var då? ;D (Lite efter här haha ;))
everydaysims.blogg.se